Každý máme nějaké vzorce chování

Každý z nás má určitý životní styl. Co to vlastně je. Jsou to určité vzorce chování, projevu, fungování mezilidských vztahů. V současné době najdeme velmi rozmanité životní styly. Někdo preferuje zábavu, někdo rodinu, někdo kariéru, někdo cestování. Přesto lze najít určité společné prvky, které vyplývají ze sociálního a ekonomického dění. Na jednu stranu žijeme velmi pohodlný život, na straně druhé je zároveň velmi uspěchaný a hektický.
ležící na listech

Samozřejmě najdeme celou řadu faktorů, které náš životní styl ovlivňují. Například životní podmínky. Zde se jedná o vnější vliv. Náš životní styl se mění podle životních podmínek. Velmi záleží na vzdělání. Možná to nezní příliš lichotivě, ale mezi sociálním postavením, příjmy, vzděláním a způsobem trávení volného času lze nalézt souvislosti.
 

Co ještě ovlivňuje životní styl?

Pojďme se nyní podívat na další faktory, které ovlivňují životní styl. Je to především lokalita, způsob trávení volného času, vzdělání, příjem, postavení v práci, tradice, móda, kulturní kontinuita, rodinný život. Na druhou stranu existují faktory a pravděpodobnosti, jakým způsobem se náš životní styl bude ubírat, ale v konečném důsledku jsme to my sami, kdo jsme tvůrci života a stylu.
V dnešní moderní době lidé mají pocit, že se nesmí zastavit, protože by promarnili čas. Přitom čas plýtvají na takové zbytečnosti, jako je sledování televize, nakupování, surfování na internetu.
zateplený šálek
Je možná načase zaměřit se na zdravý životní styl. Náš způsob života se totiž dříve či později na našem zdraví odrazí. Někteří se možná budou ohánět genetikou, ale ta ovlivňuje asi tak dvacet procent. Zbytek záleží na nás. Jsou čtyři hlavní body pro zdraví. Nekouřit, zdravě se stravovat, hodně se hýbat, alkohol popíjet jen ve střídmé míře. Také potřebujeme dostatek spánku a dobré nálady. Neodpovídá to Vašemu životnímu stylu? Tak možná nastal ten správný čas s tím něco udělat.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup