Zábava jako lék

Zábavu a smích má rád téměř každý ať už v jakékoliv podobě. Člověk začínal se skromnými představeními a vystoupeními, které byly po čase nahrazeny. Po nástupu technologie začal být využíván film a jiná technika, která umožnila lidem zažít nevšední zážitky. Zábavu však využíváme nejen ke trávení našeho volného času, ale také ke stmelování kolektivu.
ssmích u knihy
Zaměstnanci v práci musí spolu často fungovat i přes neshody a občasné nesympatie. Jelikož je firma plně fungující organismus je zapotřebí aby vše fungovalo bez problémů, jiné tomu není ani v rámci mezilidských vztahů. Proto je potřebné pořádat teambuildingové akce, různé brainstormingy a brífinky, které dají zaměstnanci pocit, že se podílí na dění a vývoji firmy.
V rámci teambuildingu jsou využívány dvě hlavní atrakce. Tou první a poslední dobou velice oblíbenou aktivitou je Laser game, ta v sobě skýtá možnost adrenalinu a také týmové zábavy. Princip hry je velice jednoduchý. Podobá se Air softu nebo Paintballu. Jde tedy o to „zastřelit“ všechny členy nepřátelského týmu, ale člověk se nemusí ničeho obávat. Je zde využíváno kouzlo laseru, který funguje jako střelivo.
masky na karneval
Ten snímá vesta, kterou má každý účastník na sobě. Pokud je laserem zasažen vesta to zaznamená. Hra je časově omezena na dobu 15 minut. Když vám to přijde málo věřte, že se jedno o až příliš pohybovou aktivitu.
Podobnou hlavně ve směru omezeného času je Úniková hra. Zde je také uveden časový limit, ale tím podobnosti končí. Ta je spíše zaměřena na myšlení než na pohybovou aktivitu. Zde je tedy smyslem uniknout z dané místnosti. Tam se nachází spoustu vodítek a hádanek, které nám pomůžou z místnosti utéct. Často jsou v prostoru rozmístěny osoby, které se snaží naši mysl a soustředění rozptýlit.
staré kolečkové brusle
Vyhrává ten, který z místnosti unikne v co nejkratším čase.
Obě hry jsou zaměřeny na týmovou zábavu a hlavním smyslem je tedy donutit jednotlivce spolupracovat. Pokud tedy máte pracovníky, kteří si spolu nerozumí zkuste jim najít společnou zábavu právě v těchto týmových hrách.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup